Tejturmix

Péter Dani blogja

Bemutatkozás

Pár unalmas adat

Sziasztok! Szeretném, ha jobban megismernétek, hogy ki áll a receptek és a sütifotók mögött. Nem ígérem, hogy unalmas adatoktól mentes lesz, de hátha, egy próbát megér. Péter Dániel vagyok, 23 éves, jelenleg Tiszalúc, egy Miskolc melletti kis faluban élek és innen vezetem a blogot. 2016 nyarán végeztem Budapesten a Szinergia Taverna tagintézményében, ahol a cukrász mellett, szakács szakmát is szereztem. 

20211129_111213258_ios_1.jpg

Spatula vagy kés?

Igen, szeretek és szoktam is rendszeresen főzni, de igazán a sütésben érzem otthon magam. Először 14 évesen ragadtam fakanalat. Általános iskolába, technika óra végén a tanítóm lediktált egy csokidarabkás muffin receptet. Nem kellett több, beszereztettem szüleimmel az első muffintepsimet és a színes papírkapszlikat, megsütöttem. Azon a héten még négyszer elkészítettem, a családomnak már a fülén folyt ki, de mosolyogva fogyasztották minden egyes alkalommal.

Innentől nem volt megállás, kísérleteztem, a hozzávalókat felcseréltem, mással váltottam ki, édesanyám receptes füzetét és szakácskönyveit bújtam. Rengeteg receptet elrontottam, ilyenkor nagyon dühös tudtam lenni a világra, mindent és mindenkit hibáztattam magamon kívül. Sajnos néha még most is így reagálom le a kudarcba fulladt próbálkozásaimat, nagyon kritikus vagyok magammal és nehezen viselem, ha valami nem úgy sikerült, mint elterveztem.

c8d3ede8-c8e6-45f5-80c2-18ce83602eca.jpeg

A Tejturmixról

A Tejturmix névre hallgató blogot 2016 októberében indítottam, amit nem is egy receptes portálnak, hanem egy naplónak szánok. Egy naplónak, ahonnan bárki elcsenhet praktikákat, trükköket, recepteket, melyeket a mindennapjaimban készítek és szeretném, ha más is átérezné a sikert a finom falatokon keresztül. 

facebook_com.png

Nekem a sütés igazi kikapcsolódás, produktív órák, amikor megtalálom a lelki nyugalmam. Ilyenkor csak én, az alapanyagok és az eszközök vagyunk, mindent kizárok, alkotok és a végén abból a megannyi dologból összeáll egy mesés finomság, ami másoknak örömet okoz, egyúttal pedig nekem is. Kell ennél több?

facebook_com_1.png

Tejturmix Facebook oldal

Femina.hu - Olyan, mint Te!

dfdfdfd.png

Magyar Bloggerek

mbbk2_2.jpg

Vidék Íze

mbg-icon_c3-b_3.png

süti beállítások módosítása